Livet rullar pa i Queenstown!)

Tankte att det kanske var min tur att bidra till bloggen och aven visa att jag lever... Tjejerna jobbar starkt pa med houskeeping, vilket maste sagas efter sa lang tid ar starkt. Dem har dock fatt lite svensk forstakning av vara nya vanner Julia och Victoria. Och for mig... ja det har skett en del forandringar sen senast, ar inte langre en "bum" som bara glider runt ;) Nej ar nu en arbetande man, har efter 1,5 manad i Queenstown lyckats landat ett jobb pa Reading Cinema, var lokala biograf. Har aven flyttat in i en egen lagenhet/hus tillsammans med min amerikanska vann KC. Sa kan nog raknas som "local", en del av Drottningstaden!
Ska vall dock erkannas, bara for att men jobbar sa har inte festandet slutat... nej har fortfarande javligt roligt. Kan inte fatta man varit borta i over 4 manader och att det ar mindre an 2 manader kvar. Och ska vall erkannas att det kommer bli skont att fa komma hem igen. :)

Men "for now" sa rullar livet pa bra och det ska det banne med gora hela vagen ut... Nej dax att gora sig redo for jobbet, nagot jag annu inte vant mig vid. Over and out!
(bilder pa g)
/Victor

Extra: Som manga sakert har hort sa har Nya Zeeland drabbats av en jordbavning, den traffade turligt nog inte oss. Sa aven om vi ar oskadda sa ar det manga som inte haft lika tur. Sa om det ar nagon som kanner for att dem vill hjalpa till sa finns mojligheten till att donera en slant pa roda korsets hemmsida (http://www.redcross.org.nz/cms_display.php). Stay safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0